Follow

2017/07/10

Veckorna innan semestern


Just nu är jag väl förmodligen på en bergstopp i Norge, eller i bilen efter många mil och har förmodligen inte den bästa tillgången till internet. Därför plockade jag fram lite snapshots från telefonen, och tidsinställde, så att det inte ekar helt tomt här i en vecka. 

Överst har vi fenomenal kylskåps-rens-lunch med bland annat falafel, sojanuggets, avokado och pumpakärnor. Soppan under gjorde mamma på kirskål om jag inte minns fel. Så himla fint med ätbara blommor i. Och hemgjord focaccia till. 

Mackorna under överdrift vara några av de bästa jag gjort! Levain med lite olivolja på, skivad nektarin, skivad brieost, honung, valnötter och lite flingsalt. Sen in i ungen i typ 10 min. SÅ himla enkelt och så h i m l a gott. Varsågoda för tips. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar