Follow

2014/12/09

lista

Blev utmanad av fina Sara med denna lista.



1. Om det var möjligt att ha en superkraft, vilken hade du velat ha?
Att kunna flyga eller andas under vattnet hade varit rätt ballt, eller typ att kunna resa i tiden.

2. Vilka är dina favoritbloggar?
Ett par favoriter är dessa: 1, 2, 3.

3. Vilken är din favoritplats på jorden?
Förmodligen hemma ändå, trots att jag älskar att resa och se massa nya fina platser. Men hemma är liksom alltid hemma.



4. Om du bara fick välja en låt att lyssna på ett helt år, vilken skulle det vara?
Alltså det är ju hur svårt som helst? Tröttnar snabbt på låtar så det är helt omöjligt. Men om jag fick välja fem stycken att cirkulera mellan, så kanske dessa skulle kunna funka: 1, 2, 3, 4, 5. Det är ändå ett några som följt med ett bra tag utan att jag lyssnat sönder dem.

5. Har du något tips för att göra en grå och tråkig höst- eller vinterdag lite bättre?
Klyschigt värre men; umgås med bra människor och gör saker som gör dig glad. Att vara omgiven av rätt människor är verkligen allt. Men annars kan man ju försöka göra det så mysigt som möjligt trots mörker och kyla, typ baka, titta på bra serier, ta ett bad, tänd en brasa och dansa bort några nätter då och då.

6. Vilket är ditt favoritklädesplagg?
Också supersvårt, men kanske min kappa eller min halsduk som jag använder i princip varje dag just nu.



7. Tror du på något övernaturligt?
Ja förmodligen. Hoppas iallafall att det finns något mer än det vi vet om för tillfället.

8. Hur önskar du att ditt liv ser ut om 10 år?
Jag hoppas att jag har rest en massa, jobbar med något meningsfullt och inspirerande, att jag och folk i min närhet mår bra och kanske att jag har en liten familj. Och så hoppas jag att jag har en bättre självbild och har insett att vissa saker inte är så himla himla viktigt.

9. Kan du berätta något vi inte redan vet om dig?
Kan väl berätta att jag mitt i allt tråkigt novembermörker på något sätt lyckades bli kär.

10. Vad är du riktigt bra på?
Jag är kreativ och bra på att komma på idéer, och typ att göra något hyfsat gott utav det ibland rätt tomma kylskåpet.




Bilderna är från pinterest så fullständiga källor finns här. Jag är lite för lat för att komma på egna frågor att skicka vidare, men ni får mer än gärna sno dessa frågor och svara på själva om ni känner för det.

2 kommentarer:

  1. Ååh, får man sno listan? Självklart länkar jag till din blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det är inte mina frågor! :)

      Radera